Millennials Are Destroying Banks, And It’s The Banks’ Fault
Banken zullen falen als ze niet innoveren voor al hun klanten, inclusief de millennials. En die millennials hebben weinig goede ervaringen met de huidige banken
'The difference today is that millennials are willing to shop elsewhere, because we are simply not going to accept that these are the only products on the market. We are willing to try new startups and their innovations, since they speak our consumer language while the traditional banks do not.'
Marian Salzman: Wearables Have Fueled a Resurgence of Fat Discrimination
De opkomst van wearables en de mogelijkheid om te allen tijde te checken hoe gezond je bezig bent, hoeveel calorieën je tot je neemt, hoeveel je beweegt is mooi. Maar er is een nadeel: degenen die er geen gebruik van maken, zullen worden gediscrimineerd. Want als je de mogelijkheden hebt om slank te zijn, en blijven, en dit voortdurend te checken: hoe haal je het dan in je hoofd om dik te blijven?
How Pinterest’s Buy Buttons Can Change e-Commerce
Pinterest komt binnenkort met een knoopknop: mensen kunnen dan direct binnen de app producten kopen.
Harvard Business Review denkt dat het kan werken als Pinterest belangrijke features van andere online retailers en zoekmachines als die van Amazon toelaat in de Pinterest-omgeving.
Het is belangrijk om het goed te doen, want als het verkeerd wordt uitgevoerd worden sociale relaties online een soort van shopping mall, en daar hebben we er al zoveel van.
Foto: Wikipedia