Volvo Trucks lanceert met ‘Look who’s driving’ zijn nieuwste model vrachtauto, de Volvo FMX.
Om optimaal te kunnen demonstreren wat de hypermoderne truck voor functionaliteiten in huis heeft, liet Volvo de truck testen door de vierjarige Sophie.
Uiteraard ging het voor Volvo te ver om het meisje fysiek achter het stuur te zetten, waardoor ze via een controller de macht kreeg over het achttien ton zware gevaarte. Ze kreeg daarbij de opdracht om de truck van ‘A naar B’ te leiden, wat niet geheel volgens plan verliep.
‘Volgens ons is er geen betere manier om de truck bloot te stellen aan onverwachte handelingen’, vertelt Ricard Fritz, vice president van Volvo Truck, in het persbericht. 'Met de test demonstreren we naast duurzaamheid, ook nieuwe functionaliteiten als Automatic Traction Control, Sturdy Front Corner en de Skid Plate.'
Look who’s driving is een vervolg op The Epic Split en The Hamster Stunt en is sinds 3 december online te bekijken.
Credits
Customer: Volvo Trucks
Client: Ingela Nordenhav, Global Marketing & Communications Director
Agency: Forman & Bodenfors
Senior Account Director: Olle Victorin, Forsman & Bodenfors
Account Director: Cilla Pegelow
Account Manager: Anneli Kjellander, Britta Malmberg
Art Director: Sophia Lindholm, Kim Cramer, Anders Eklind
Copywriter: Björn Engström
Writer: Douglas Reid
Designer: Jerry Wass
Planner: Tobias Nordström
Agency Producer, Film: Alexander Blidner
Agency Producer, Digital: Peter Gaudiano
Production company: NEW LAND
Producer: Sophie Tamm Christensen
Executive Producer: Erik Torell
Postproduction: SWISS
Stills Photographer: Robin Aron Olsson
Media agency: BeOn
Director: Megaforce, Charles Brisgand & Leo Berne
Music: Cobrastyle, Teddybears
Editor: Nicolas Larrouquere
Sound: Kouz Production
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!