Voedingscentrum klant bij Canday

Het bureau werd gekozen na een competitie onder drie creatieve bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Voedingscentrum Canday heeft geselecteerd voor de landelijke introductie van de nieuwe Schijf van Vijf. Met name de verfrissende, integrale en actuele aanpak van Canday sprak het Voedingscentrum aan.

Kitty van Wijk, senior communicatieadviseur van het Voedingscentrum): &;Onder invloed van de verschillende eet-, smaak- en subculturen die Nederland rijk is én dankzij nieuwe wetenschappelijke inzichten is de Schijf van Vijf de afgelopen jaren geëvolueerd. Dat maakt de nieuwe Schijf van Vijf zoals we die in het voorjaar van 2016 gaan introduceren nog relevanter en toepasbaarder voor een breed publiek,&; aldus Van Wijk. &;We willen dat iedere Nederlander er zelf mee aan de slag gaat; om zo zijn/haar eetpatroon gezond(er) te maken volgens eigen (smaak)voorkeuren.&;

Met het crossmediale communicatieconcept dat Canday heeft ontwikkeld gaat het Voedingscentrum deze nieuwe Schijf van Vijf nu opnieuw onder de aandacht brengen. 

Van Wijk: &;Canday heeft ons verrast met een aanpak waarbij zelfkritisch vermogen, dialoog, interactie en co-creatie een belangrijke plaats innemen.&;

Carlijn Danser (creatief strateeg bij Canday): &;De Schijf van Vijf is geen "met het vingertje" opgelegde levensstijl, maar een "tool" of leidraad waarmee iedere Nederlander elke dag een eigen invulling kan geven aan gezond en gevarieerd eten.&;

Barry de Waal (concept & copy): &;Daarbij staat dus niet zozeer de Schijf van Vijf zelf centraal, maar wat je daar als individu zelf aan hebt en mee kunt.&;
Martijn Rijken (Concept Director Art & Partner): &;We hebben gekozen voor outside-in storytelling, waarbij we inhoud en voorlichting gaan verpakken in een voor de consument herkenbare, laagdrempelige en aansprekende omgeving.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie