Het is zo'n klassiek Kassa-item waarop je een klassieke vorm van communicatie los kunt laten. Vodafone besloot het echter eens heel anders te doen.
Kassa besteedde zaterdagavond aandacht aan een vrouw die eerder dit jaar overstapte naar Vodafone met nummerbehoud. Vanaf 28 juli ging haar nieuwe abonnement in, maar door een fout bij Vodafone is haar nummer ‘kwijt’ en heeft ze al maandenlang geen telefoon.
Opvallend: ze kan alleen met Vodafone contact opnemen met, inderdaad, haar telefoon die het nog niet doet
Het lukt haar lang niet om een einde aan de Kafkaeske situatie te maken, maar met de hulp van Kassa blijkt dat redelijk snel gefikst.
Het grootste deel van het Kassa-item gaat ook niet in op het probleem, maar op de uitleg en houding van Vodafone. In plaats van dat de provider netjes op camera excuus aanbiedt, beterschap belooft en wellicht nog een aardige geste voor de vrouw heeft, besluit het alleen schriftelijk te reageren.
‘Weer een teleurstelling in de communicatie voor Ingrid’, aldus de voice over bij het Kassa-item.
De verslaggeefster en gedupeerde Ingrid reizen nog wel af naar het hoofdkantoor van Vodafone, maar daar laat de woordvoerder weten niet naar beneden te komen.
Reden: ‘Omdat wij vinden dat dit niks toevoegt aan de oplossing voor de klant.’
Misschien dat dat zo is, voor Vodafone's eigen reputatie was het toch heel wat beter geweest dat voor camera uit te leggen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!