Eind januari 2015 startten Jascha Hoogendijk en Ruben Beijer (beiden ex-TBWA) het eigen bureau NEEW, waar creativiteit eerder in het marketingproces wordt betrokken.
Het nieuwe creatieve team werkte eerder bij Mortierbrigade en Achtung! voor onder andere Studio Brussel, 3FM, Porsche en Jillz.
‘Creativiteit kan eerder in het proces worden ingezet bij bijvoorbeeld een dienst of creatief business idee’, stelt het duo Koenen en Zijderlaan. ‘Ook vonden wij het interessant om bij een kleinere club in te stromen waar we onze creatieve stempel kunnen drukken. We zijn nu het leading creatief team bij NEEW, wat veel vrijheid en verantwoordelijkheid betekent. Naast business ideeën en campagnes ontwikkelt en lanceert NEEW ook eigen producten en diensten. Dat vinden we een leuke uitdaging.'
‘We zijn erg trots dat zulke grote talenten voor ons hebben gekozen’, voegt Jascha Hoogendijk, mede-oprichter NEEW, toe. ‘We hebben dan wel veel ervaring opgedaan in het verleden bij TBWA, maar zijn nu natuurlijk nog relatief klein en onbekend. Met Daphne en Timon aan boord vergroten we onze creatieve slagkracht om voor klanten business ideeën en campagnes te kunnen ontwikkelen. Ook zij kijken verder dan alleen traditionele communicatie’.
Het creatieve duo begon eind november bij NEEW.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!