Zowel Vodafone, Endemol als Het PR Bureau hebben zich verbonden aan het nieuwbakken YouTube-festival dat op 18 april plaatsvindt in de Westergasfabriek Amsterdam.
Het VEED Festival is opgericht door youtubers, voor de YouTube-community. De dag wordt onder andere gevuld met optredens van YouTube-sterren, speciale 'meet and greets', YouTube-masterclasses voor iedereen die zelf youtuber wil worden en met challenges tussen YouTube-sterren.
Vodafone
'Met de belofte "Power To You" willen we innovatieve ideeën en initiatieven altijd de kans geven zich te ontwikkelen. Daarnaast is de innovatieve 'YouTube-wereld' onlosmakelijk verbonden met mobiele technologie en connectiviteit. Dat maakt het voor ons een vanzelfsprekende keuze om dit nieuwe initiatief te steunen, zodat de eerste editie een knallend succes wordt.', aldus Natasja Kok, Senior Campaigns Specialist bij Vodafone.
Endemol
Voor Endemol is het essentieel om aan het front van de ontwikkelingen op het gebied van programmamakers te staan. Jurian van der Meer, Commercial Director van Endemol Nederland: 'De YouTube-artiesten bewijzen stuk voor stuk dat ze unieke programmamakers zijn. Creatieve geesten met ieder een totaal eigen stijl en een gigantische potentie. Voor ons een logische stap om hen te ondersteunen in hun ontwikkeling, zoals we wereldwijd doen met Endemol Beyond. Sinds dit jaar doen we dat ook op de Nederlandse markt en de participatie in VEED is daar onderdeel van.'
Het PR Bureau
Verder is Het PR Bureau betrokken bij alle externe communicatie en partnerships. Daarnaast organiseert het bureau een speciaal programma voor marketeers om deze nieuwe generatie online verhalenvertellers - en de potentie van samenwerkingen met YouTube-artiesten - te leren kennen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!