Het vernieuwde bureau vindt dat er te ingewikkeld wordt gedaan over communicatie en dat de meeste tarieven daarop zijn afgestemd. "Wij vinden communiceren vooral léuk (hoe vreselijk dat woord ook klinkt). En wij gaan bewijzen dat ‘Communicatie’ net zo sexy kan zijn als ‘Reclame’," zo meldt het semi-fantasie persbericht waarin de Sprinkels als onconventionele en kleurrijke buitenaardse wezens worden gepresenteerd.
Het bericht werd voorafgegaan door een teasermailing waarbij de relaties van het bureau werden getracteerd op een velletje etiketten van een met een fantasieletter ontworpen logo van onbestemde herkomst. De vragen dit opriep werden met de verzending van het nieuwsbericht beantwoord, want achter op de envelop zat een sticktertje uit het etikketenvel geplakt. Laurens van Voorst is tevreden over het effect van de actie: "De mailing zorgde voor een hoge attentiewaarde. We kregen veel reacties van relaties die eerst niet wisten wat ze met het etikettenvel aanmoesten en die collega’s over de vage bestelling ter verantwoording hadden geroepen."
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!