Van den Acker is sinds half september niet meer in dienst van het bedrijf, bevestigt marketeer Richard Pothof van Louwman & Parqui. Maar er is volgens hem geen verband tussen het pitchproces en het vertrek van Van den Acker.
Louwman & Parqui houdt sinds het voorjaar een pitch in Nederland. Deze ging tussen MEC, OMD, Vizeum en Havas. Naar verluidt is voor Havas Media gekozen op basis van de bureaupresentatie en het financiële voorstel.
Pothof wil dit niet bevestigen. ‘Het einde van het pitchproces nadert en we moeten alleen nog wat puntjes op de i zetten', wil hij wel kwijt.
Meer over de vele mediapitches die momenteel gaande zijn morgen in Adformatie #20.
Van den Acker weg bij Louwman & Parqui
General Manager Marketing Toyota & Lexus Paul van den Acker van Louwman & Parqui die nauw betrokken was bij de nog lopende mediapitch, is daar niet meer werkzaam.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement