UPC verbetert dienstverlening

De hausse aan negatieve publiciteit heeft UPC gedwongen om maatregelen te nemen om haar dienstverlening te verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen week besteedden verschillende consumentenprogramma’s aandacht aan de problemen bij UPC. Het regent klachten over het bedrijf, de dienstverlening zelf schiet regelmatig tekort, en ook de afhandeling van klachten via de klantenservice zorgt voor grote problemen. Volgens NOS teletekst wordt het bedrijf dagelijks 10.000

keer gebeld. Om al deze telefoontjes op te vangen zal de klachtenservice worden uitgebreid met 200 mensen, tot 900 medewerkers. Daarnaast zal de consument twee dagen abonnementsgeld terug krijgen, voor elke dag dat hij

onbereikbaar is. Deze regeling geldt zowel voor telefonie als internet.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie