Unilever houdt wereldwijde review digitale bureaus

Unilever gaat het internationale digitale account herzien. Zowel huidige als nieuwe bureaus zijn uitgenodigd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is niet bekend of het concern het account bij één netwerk wil neerleggen. MediaLink moet Unilever helpen in het reviewproces. Het gaat om creatie, web development, online marketing, mobiel, sociale media en data-analyse.

Bureaus die nu voor het digitale deel van het omvangrijke Unilever-account werken zijn WPP&;s Ogilvy; Publicis&; Razorfish; IPG&;s Huge, R/GA en Lowe Profero. Ook het onafhankelijke VaynerMedia heeft Unilever nu als klant. Een aantal pr-bureaus, waaronder Edelman, GolinHarris en Weber Shandwick hebben sociale media onder hun hoede.

In 2012 hield Unilever een mediareview, waarbij media buying aan Mindshare (WPP) kreeg toebedeeld en PHD (OMG) de planning.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie