Premium

Time Warner gaat series verspreiden via Snapchat

Verticaal series kijken voor een grotere doelgroep.

Mediagigant Time Warner Inc. en Snap Inc. gaan een wereldwijde samenwerking aan voor de komende twee jaar. Hierbij zal Time Warner series ontwikkelen voor Snapchat (onderdeel van Snap Inc.).

Met de deal zou zo’n $100 miljoen gemoeid zijn. Time Warner, waar Warner Bros onder valt, zal naast het verspreiden van series via Snapchat de komende twee jaar met HBO, Turner en Warner Bros adverteren via Snapchat. De series die worden getoond op Snapchat zullen tussen de drie en vijf minuten duren en worden exclusief geproduceerd voor het verticale formaat van Snapchat.

De weergave van de series zal geïnspireerd zijn op het expressieve karakter van de communicatie tussen gebruikers van Snapchat. De verwachting is dat er aan het einde van het jaar drie series per dag worden uitgezonden via Snapchat, terwijl dat nu één show per dag is. De genres van de series lopen uiteen: animatie, documentaire, drama, comedy en nog veel meer.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie