Tim en Tom van Allsecur komen mensen persoonlijk feliciteren

Alfred en Allsecur vieren feest met de Premie Alert.

Veel Nederlanders betalen een te hoge premie voor hun autoverzekering. Simpelweg omdat de huidige dekking niet meer bij de leeftijd van de auto past. En dat vindt Allsecur zonde. Daarom heeft Allsecur: Premie Alert. Zo krijg je een seintje als je auto zes of tien jaar oud wordt, want dan kan misschien de premie omlaag. Reden voor een feestje. Tim en Tom Coronel komen klanten in deze nieuwe campagne feliciteren.

De campagne bestaat uit tv, radio, outdoor en online.

 
Credits 
Verantwoordelijke bij klant: Ron Adams, Natasja Staal
Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie: Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven, Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P.: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice
Online: The Compound
Fotografie: David de Jong

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie