SpinAwards lanceert Opdrachtgevers Genootschap

Met het nieuwe SpinAwards Opdrachtgevers Genootschap wil Stichting SpinAwards creativiteit, het delen van kennis en innovatie stimuleren onder digitale koplopers in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Opdrachtgevers Genootschap staat open voor opdrachtgevers die in het verleden een Gouden of Zilveren SpinAward hebben gewonnen. Tot de eerste groep leden behoren KLM, Heineken, Rabobank, VPRO, RTL en Philips.

Een aantal keren per jaar zullen er bijeenkomsten worden gehouden, waarbij externe sprekers, interessante bedrijven en andere organisaties zullen worden uitgenodigd. De leden bepalen zelf welke onderwerpen op de agenda worden gezet.

De Stichting SpinAwards faciliteert vooral en brengt de juiste mensen bij elkaar, zegt bestuursvoorzitter Stephan Fellinger.

De achterliggende gedachte: ‘Het uitwisselen van kennis en ervaring zorgt ervoor dat de inzet van online media binnen directies van organisaties een nog hogere prioriteit krijgt. En dat kan weer zorgen voor bijvoorbeeld snellere besluitvorming en hogere budgetten. De deelnemers zijn ook mensen die daadwerkelijk het verschil kunnen maken binnen hun organisatie en vaak rechtstreeks rapporteren aan hun directie. We zagen al tijdens en na de eerste bijeenkomst die we onlangs hebben gehouden, dat mensen elkaar wisten te vinden om ervaringen te delen en te komen tot mogelijke samenwerkingen, precies wat we voor ogen hebben. Het zou ook prachtig zijn wanneer organisaties elkaar kunnen helpen bij het vinden van partners voor bijvoorbeeld pilotprojecten.’

Voor de SpinAwards 2014 kan volgende week nog worden ingezonden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie