FHV BBDO tekent opnieuw voor de realisatie van de campagne.
De 'no-nonsense' bank presenteert met de campagne een aankoopverzekering bij de betaalrekening. Daarmee zijn veel pin- en online aankopen met SNS Betalen dertig dagen verzekerd.
Doe toch eens normaal opa
In de film gaat Jolink samen met zijn kleinkinderen op pad om een nieuwe televisie te kopen, maar slaat het noodlot toe. Dankzij de aankoopverzekering haalt Jolink met hetzelfde gemak een nieuwe televisie, en zijn het ditmaal zijn kleinkinderen die opa moeten afremmen: 'Doe toch eens normaal opa'.
De campagne is vanaf vandaag online en volgende week op televisie te zien:
Credits
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries & René Verbong
Strategie: Arnd Jan Gulmans, Jeroen Senden
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Tom Stoffels, Katia Pravnik
Verantwoordelijk bij cliënt:
Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Roland IJkel, Rachel Grezel
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Producer: Thomas Rohde
D.O.P.: Tibor Dingelstad
Editor: Martin Heijgelaar
Postproductie: Captcha!
Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!