In een zesdelige serie neemt de Britse YouTube-creator James Hill Snapchat-gebruikers mee langs bestemmingen als Berlijn, Boedapest, Krakau en Praag. Via het Snapchat-account Topdeck.Travel blijf je door foto's en video's op de hoogte van Hill's laatste bevindingen.
'Als realtime en filtervrij medium brengt Snapchat de reiservaring zo puur mogelijk.', aldus Hazel McGuire, marketing manager voor Topdeck Travels. 'Net als Topdeck Travel, is Snapchat persoonlijk, ongecensureerd en daarmee het meest onafhankelijke medium voor onze nieuwe campagne.'
De campagne maakt gebruik van de 'Mijn Verhaal'-functie, waarop in een chronologische volgorde foto's en video's voor 24-uur beschikbaar blijven. De kortstondige berichtenservice wordt steeds beter gevonden door merken, vanwege de gemakkelijke uitwisseling van content en de jonge doelgroep.
McGuire: 'Het strategische doel achter de campagne is om de naamsbekendheid onder het Britse en Europese publiek te vergroten en de negatieve stereotypen rondom busreizen te doorbreken. James is voor dit doel het perfecte uithangbord met zijn stijl en achterban.'
De campagne zal met #TopdeckSnaps worden gepromoot op Facebook, Twitter en Instagram.