Premium

Sky Radio Group naar MediaScience

MediaScience is per 1 januari verantwoordelijk voor de digitale campagnes van Sky Radio.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het verleden kozen zusterzenders Radio Veronica, Classic FM en MyRadio ook al voor het digitale marketingbureau. De eerste campagnes zijn al ingekocht, zoals de campagne &;Leef een jaar gratis&;.

Marketingmanager Dennis Kuzee van Sky Radio zegt dat MediaScience &;een online specialist is die de juiste digitale activaties binnen ons marketingplan weet voor te stellen en met finesse weet uit te voeren. Het is een mooie aanvulling op de overige media-inzet die geborgd blijft bij Maxus.&;

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience: &;De consument gebruikt vele media door elkaar en vaak ook tegelijk. Dit vraagt om een naadloze afstemming van de digitale media-inzet op de overige media inkoop. Een mooiere uitdaging dan dit mogen verzorgen voor een radiobedrijf is er bijna niet.&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie