Samsung heeft gepersonaliseerde fixed homepage takeover op NU.nl

De uiting die een bezoeker te zien krijgt, is gebaseerd op het surfgedrag.

Samsung promoot er de QLED tv mee.

De homepage takeover betreft een fixed propositie die vanaf nu kan worden gecombineerd met data. Het mediabureau van Samsung, Starcom, en Sanoma werken hiervoor samen.

In totaal zijn er vijf varianten van de uiting: design, sport, technologie, nieuws en films & series, gebaseerd op interessegebieden van de gebruiker. Als een gebruiker geen van deze interessegebieden heeft getoond, dan wordt een standaardversie geserveerd. De interesses zijn gebaseerd op de bezoekersprofielen uit het Sanoma netwerk. De techniek van Flashtalking maakt het mogelijk om de koppeling te maken tussen de datasegmenten en de dynamische creatie.

Een van de belangrijke redenen voor een adverteerder om een homepage takeover in te zetten, is de mogelijkheid snel hoog bereik te realiseren. Op dagbasis bereikt NU.nl 1,1 miljoen unieke bezoekers via webverkeer. Met de koppeling van datasegmenten, is het mogelijk hogere impact te realiseren.

Caroline Roeland–Teengs, marketingcommunicatiemanager Samsung Electronics: 'Wij streven continu naar een effectieve en innovatieve manier van onze media-inzet. Hiermee willen we zoveel mogelijk geïnteresseerden bereiken én vooral aanspreken. Deze gepersonaliseerde homepage takeover van QLED TV sluit daar goed bij aan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie