Roorda Reclamebureau verzorgt donorcampagne

Roorda Reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de donorcampagne van het Ministerie van VWS.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Roorda neemt het stokje over van Kesselskramer dat de afgelopen jaren de  campagne heeft ingevuld. Hierbij zal Roorda onder andere samenwerken met gedragswetenschapper Dr. Bert Pol van Tabularasa.

Op dit moment werkt Roorda al aan een campagne gericht op 18-jarigen, in opdracht van de Nederlandse Transplantatie Stichting. Deze campagne verschijnt deze maand. Het gaat om een Facebook-campagne en videocontent via andere bij jongeren populaire online kanalen.     

Creatief directeur Roorda Joeri Jansen: &;De lat ligt hoog. KesselsKramer heeft creatief mooi werk geleverd en door de jaren goede resultaten behaald. Onze ervaring met gedragsbeïnvloeding en activatiecampagnes voor BOB en NIX<18 gaat ons helpen om met de JaofNee campagne weer een volgende stap te maken.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie