Premium

Rabobank lanceert vernieuwde app met commercial

De campagne werd ontwikkeld door Ogilvy & Mather Amsterdam, Kingsday en True Ideas.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de vernieuwde Rabo Bankieren-app wil de bank zijn klanten en medewerkers dichterbij elkaar brengen.

&;In een tijd dat veel persoonlijk contact online verloopt, vindt Rabobank dat het contact met de bank even goed makkelijk en persoonlijk moet zijn&;, stelt Heleen Crielaard, manager bij Communicatie & Corporate Affairs. 

De film volgt enkele mensen die volledig gewend zijn om via mobiele en virtuele kanalen contact met elkaar te hebben.

Crielaard: ‘De vernieuwde app is een eerste stap naar een volledig persoonlijke online omgeving op zowel mobiele devices als laptop. De komende periode zullen nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden aan de app worden toegevoegd. Veel klanten denken daarin actief mee en die feedback gebruiken we bij het verbeteren van de app.’

De geïntegreerde campagne loopt op tv, radio, print, outdoor en social tot eind november. 

Credits
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: Chantal van Binsbergen, Annelouk Kriele, Huib Koch
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Niels van de Velde, Janette Verstappen, Richard Freriks

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie