Marketingbureau Business Tailors presenteert een nieuwe campagne voor Play van KPN, een app waarmee klanten overal via tablet, smartphone en laptop tv kunnen kijken. Het bureau maakte een online serie waarin blogger Jelmer de Boer (@geentroep) op de gekste plekken tv kijkt.
Uitdagingen
Iedere aflevering krijgt De Boer een nieuwe uitdaging. Zo moet hij in de eerste aflevering een mini-bioscoop opzetten in het centrum van de stad.
Play deelt de afleveringen elke week op Facebook en Instagram en vraagt volgers om de gekste plek te delen waar zij tv kijken. Wie zijn gekke plek deelt, maakt kans op een jaar gratis Play van KPN.
Credits:
Marketingbureau: Business Tailors
Creative Director: Gideon Tailleur
Opdrachtgever: Play van KPN
Verantwoordelijk bij Play van KPN: Hina Shafiq, Bart van den Berg
Video productie: Towel Media Group
Verantwoordelijke Towel Media: Gérard Raaijmakers
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!