In totaal zijn er 5 miljoen actieverpakkingen met een unieke actiecode in het theeschap vinden. Met de samenwerking wil Pickwick mensen er in de koude wintermaanden aan herinneren om zuinig te zijn op wie je lief is.
‘Met onze thee verbinden we mensen al jaren met elkaar. Wij weten dan ook als geen ander hoe belangrijk het is om bij elkaar stil te staan. Zeker in de hectiek van alle dag is het goed om even de tijd voor elkaar te nemen. Of je nu samen een kop thee drinkt of een kaart stuurt, de decembermaand is het moment om een vriend of familielid te laten weten dat je aan hem of haar denkt. Met deze actie willen we heel Nederland een warm gevoel geven’, aldus Lot van Wegen Marketing Manager bij D.E Master Blenders 1753 en verantwoordelijk voor Pickwick.
127 kopjes
Consumenten kunnen de code gebruiken voor alle online Hallmark-kaarten. Daarnaast is voor deze samenwerking een ‘Tea Wishes’ kaartencollectie gemaakt, bestaande uit 16 (thee)wensen. De actie is van toepassing op het gehele zwarte thee assortiment van Pickwick: English, Earl Grey, Ceylon, Dutch en Mild Black. Hiervan is English Tea blend het meest populair; Nederlanders drinken gemiddeld 127 keer per jaar een kopje van deze blend uit het bekende goene doosje.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!