Premium

Pearle toont met nieuwe commercial 'nut' van cadeau-actie

De commercial werd ontwikkeld door TBWA\Neboko

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

prijst met de campagne zijn nieuwste actie aan: 3-voor-1. Consumenten ontvangen bij aanschaf van een bril, naast een gratis tweede bril, een cadeaubon voor een derde bril.

De commercial laat zien dat die cadeaubon wel eens handig van pas kan komen. Wanneer de man - brildrager met kek roze montuur - na een daverende dansshow in het ziekenhuis belandt, doet hij zijn behandelende arts een bril cadeau wanneer hij &;niets geks ziet&;. 

De campagne is vanaf 9 november te zien op televisie en online.

&;Weekend&; is de opvolger van &;Ongelukje&;, de commercial die de opticienketen .

Credits
Bureau: TBWA\Neboko

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie