Premium

This That + The Other lanceert merkcampagne Qurrent

Zelfs blauwe mannetjes én een volwassen man in een Superman-pak gebruiken groene energie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de campagne wil groene energie toegankelijk maken voor een groot publiek. Volgens de energieleverancier heeft groene energie een slecht imago en wordt het vaak als duur, ingewikkeld en helemaal niet zo groen gezien.

De nieuwe merkcampagne moet de diversiteit van mensen die groene energie hebben laten zien: van wereldverbeteraars tot treinverzamelaars.

De korte video&;s worden zowel op TV als online uitgezonden. 

Credits:
Bureau: this that + the other
Creatie: Philip Brink, Hugo van Woerden
Projectmanagement: Francine van der Lee
Verantwoordelijk bij klant: Richard Klatten, Frank Esman, Mattijs Winter regie: Philip Brink & Hugo van Woerden
Producers: Francine van der Lee, Sara Nix
D.O.P.: Tim Kerbosch
Edit: Tobias Corba, Fono
Grading: Joppo, de Grot
Title Design: Paul Freeth
Sound: Wessel van Zijderveld, The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie