In de Old Burger-campagne draait alles om smaak. Het kaasmerk wil met de campagne laten zien dat er meer manieren zijn om een gerecht lekkerder te maken met Old Amsterdam.
De hamburger maakt deze zomer een tour langs verschillende (food)festivals, zodat Nederland de kans krijgt om de burger echt te proeven. Voor wie de Old Burger daarna zelf wil maken deelt Old Amsterdam het originele recept, inclusief een ‘making of’-video.
Old Amsterdam heeft ook verschillende foodbloggers uitgedaagd om de Old Burger te maken. Tevens zullen er deze zomer – tijdelijk – speciale burger slices verkrijgbaar zijn in verschillende supermarkten.
De film en de site zijn inmiddels online gepubliceerd.
Credits
Bureau: ETCETERA
Opdrachtgever: Old Amsterdam
Creatie: Maarten Reynen, Michiel Otting, Ben Imhoff (CD)
Account: Netteke Bak, Anouk Muijsson
Strategie: Paul van Kuilenburg
Producer bureau: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Tobias Pekelharing
Producer: Collin Maas, Sanne Rosinga
Camera (DOP): Jo Vermaerke
Postproductie: De Grot
Editor: Teun Rietveld
Geluidsstudio: Earforce
Sounddesign: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Bregtje van Aalten, Marjolijn Maas, Chantal Nomden