Voor elke subsubdiscipline is er wel een prijsje. En elke week zit er in mijn mailbox ook weer een juichend persbericht dat er wederom een 'prestigieuze prijs' is uitgedeeld.
Zelden zo'n inflatoir begrip gezien als 'prestigieus'.
Natuurlijk: we doen er zelf ook aan mee met onze Marketeer of the Year-verkiezing, maar die bestaat al 10 jaar.
Ik zit deze maand zelf ook in de AMMA en MOA-jury en doe dus ook mee. Altijd leuk en gezellig, maar is het eigenlijk nog wel zinvol?
Vanochtend zat dit in mijn mailbox: 'In een afgeladen Beatrixgebouw te Utrecht zijn de Nationale Contact Center Awards (NCCA) 2008 uitgereikt tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala.
'De Customer Experience Award is gewonnen door een vrij onbekende speler in de contactcenter branche: Nutricia, dat het opnam tegen UPC -vorig jaar winnaar van de Sales Award- en Wehkamp.
'De Innovatieprijs is door De Kindertelefoon gewonnen, SNT heeft de Sales Award in ontvangst genomen en de HRM Award is gewonnen door de Postbank, dat vorig jaar de Innovatie Award won.
'De Starters Award is aan Getronics PinkRoccade overhandigd. De winnaars hebben hun prijzen ontvangen uit handen van juryvoorzitter Jeroen Dietvorst, voorzitter van de NCCA.'
Begrijp je het nog? Ik niet.
Moeten we er gewoon niet mee ophouden? De maanden april, mei en juni zitten gewoon potdicht met al die prijzen. Wie, behalve de genomineerden en de winnaars, hebben er nog zin in?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!