Een paar weken geleden riep ik hier dat er plek was voor nieuwe enthousiaste Molbloggers. Ik kreeg veel mail en daar zitten veel geschikte namen tussen.
Ik zal ze in groepjes loslaten en dan zullen we zien wie echt goed is. De eerste nieuwelingen zijn afgelopen weekend begonnen.
Joost Hammann is new media manager bij Ideasforbrands. Hij was stageair bij de Adformatie Groep waartoe Tijdschrift voor Marketing ook behoort.
Hij blogt op MolBlog, samen met zijn collega Wouter Vendrig, informatie manager en strateeg bij Ideasforbrands.
Beiden zullen het vooral over online en mobile-toepassingen hebben.
Marloes Wardenier werkt bij Tradedoubler als communicatiemanager en wil over online marketing schrijven.
Ron Toekook is marketeer interactive tv. Hij geeft ook les aan de Hogeschool van Amsterdam op het instituut voor interactieve media. Zijn blogterrein: interactieve tv en 'serious games'.
Maurice van Leeuwen heeft bij Akzo en Friesche Vlag gewerkt, sinds twee jaar is hij ondernemer met Mindgame.
Welkom bij de club!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!