Nieuw magazine Grammie over de invloed van Instagram

Het eerste nummer in een oplage van duizend is al uitverkocht.

Amber van Leeuwen, online ondernemer en eigenaar van The Social Good Girl zocht uit hoeveel Instagram onze dagelijkse keuzes beïnvloed. The Social Good Girl helpt mensen met hun Instagram-marketing.

Om de resultaten van het onderzoek te bundelen, is het idee van printmagazine Grammie ontstaan.

Met meer dan 800 miljoen gebruikers wereldwijd en 3,2 miljoen in Nederland waarvan 1,5 miljoen dagelijks is Instagram het grootste visuele socialmedia-kanaal van dit  moment. Dat heeft grote invloed op de keuzes die we maken, zegt Van Leeuwen: 'Vakantiebestemmingen worden bijvoorbeeld vooral beïnvloed op basis van Instagram, niet langer meer door de reisbranche.'



Van Leeuwen noemt Grammiie 'het Instagram-marketing magazine van Nederland.Het moet inspireren door bijzondere Instagrammers die een inspirerend en mooi verhaal hebben aan het woord te laten.'

In het magazine vind je interviews met onder meer een vrouwelijke Harley Davidson-liefhebber, een 60-plusser die haar haakwerk via Instagram verkoopt of Nederlands recordhouder vogels spotten.

Uitverkocht
Het eerste nummer kwam uit in een oplage van duizend en is uitverkocht. The Social Good Girl overweegt of het een E-Book wordt of dat er bijgedrukt wordt. Eind van dit jaar moet een tweede editie verschijnen.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie