Modemerk Sandwich koestert eigenzinnigheid vrouw

Het Nederlands damesmodemerk Sandwich scherpt haar positionering aan: 'Love Your Twist'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 25 februari lanceert Nederlands damesmodemerk Sandwich “Love Your Twist_ Sandwich”, met een brand manifest film & een online activatie campagne. Hiermee treedt het merk voor het eerst naar buiten, met haar aangescherpte positionering.

De filosofie achter het aangescherpte merkverhaal luidt als volgt:

&;Elke vrouw heeft een persoonlijke twist; die kleine eigenzinnigheid die haar onderscheidend, grappig en charmant maakt. Sandwich koestert de details die iedere vrouw uniek maken en neemt dit gegeven als uitgangspunt voor de ontwikkeling van iedere collectie. Op het eerste gezicht staat het merk voor een down-to-earth look. Kom je dichterbij en leer je Sandwich beter kennen, dan zie je de twists; de details die ieder stuk uniek maken, soms opvallend maar vaker subtiel.&;

Het merkmanifest leidde onder meer tot de hieronder te bekijken film. Daarnaast is er een zogeheten &;&; in het leven geroepen op de website van Sandwich. Daar worden vrouwen uitgenodigd om hun persoonlijke twist te delen. Met het online scrapbook - Twists we Love – &;viert&; Sandwich niet alleen de twists uit haar eigen collectie, maar ook alle twists van haar medewerkers en twists die ingezonden zijn door de fans.

CREDITS
Merk: Sandwich
Medium: Online activatieplatform, film, pos materiaal, brochures
Verantwoordelijk bij klant: Irma Verschuuren
Strategie: Corinne Genestay
Concept: Corinne Genestay, Celia Rosa, Roos Smit
Art director: Celia Roos
Copywriter: Roos Smit
Productie: 100%Halal
Regisseur: Nils Gerbens
DOP: Daniel Bouquet
Editor: Nils Gerbens
Grading: Hectic Electric - George Balatoni
Sounc: FC Walvisch
Webdesign: Hexaplex

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie