Docter onderzocht de effectiviteit van in-app Mobile Display Advertising (MDA) met betrekking tot het vergroten van de naamsbekendheid en de koopoverweging. De jury was unaniem: 'Mobile is hot in medialand, dus aan relevantie geen gebrek. De wijze waarop Marlisa dit complexe onderwerp heeft gekaderd en uitgediept, getuigd van een academisch pragmatisme, waar momenteel sterke behoefte aan is binnen de reclamewereld. In een wereld waarin data steeds meer leidend wordt, bewijst Marlisa in haar Thesis dat zij bijzonder goed snapt hoe je met data om moet gaan en hoe je hier concrete learnings uit destilleert.'
Marlisa krijgt van Mindshare een traineeship aangeboden en is per 1 september begonnen. Zij zal een half jaar meelopen met verschillende disciplines binnen Mindshare, allereerst bij Business Intelligence.
De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de beste scriptie op het gebied van media-onderzoek voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA). Het was de vierde keer dat Mindshare de award uitreikte.
Foto: Marlisa Docter met Mindshare Netherlands-ceo Ruud de Langen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!