Bol.com en Albert Heijn introduceren AllesVoor, een gratis lifestylemagazine en platform op bol.com en ah.nl. AllesVoor moet inspiratie bieden voor diverse momenten in het jaar. Het thema van het eerste nummer is 'een fijn weekend'.
Met AllesVoor willen bol.com en Albert Heijn een volgende stap zetten in inspireren en winkelen. 'Beide winkels hebben samen een breed assortiment waarmee we onze klanten inspiratie en de juiste artikelen kunnen bieden voor alle bijzondere momenten in het jaar. Daarom introduceren we met AllesVoor een nieuw tijdschrift in een oplage van 1,5 miljoen. Door er ook een online element aan te koppelen, kunnen we voor onze klanten aanwezig zijn op die momenten dat ze inspiratie kunnen gebruiken, ongeacht waar ze zijn', stelt Michel Schaeffer, marketingdirecteur bij bol.com.
AllesVoor is gratis verkrijgbaar bij Albert Heijn en bij bestellingen van bol.com. De volgende editie verschijnt op 4 april.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!