Heineken neemt daarmee het stokje over van Grolsch, dat een zeer lange relatie heeft met verschillende grote outdoor festivals. De komende drie jaar zal Heineken actief betrokken zijn bij de wereldberoemde evenementen Lowlands en North Sea Jazz Festival. Daarnaast omvat het partnership festivals zoals PITCH, Down the Rabbit Hole, Songbird en FortaRock. De overeenkomst wordt ingevuld met verschillende merken van Heineken, dus naast Heineken zullen ook andere merken zoals Desperados, Jillz en de 0.0% varianten op de concerten en festivals worden geactiveerd.
Iconisch
Marcel Surendonk, Manager Sponsoring & Partnerships bij Mojo Concerts: 'Heineken is een iconisch Nederlands merk met een internationale uitstraling en een sterk portfolio op het gebied van bier en ciders. Wat mij betreft een perfecte partner voor onze festivals, zoals Lowlands en het North Sea Jazz Festival. De merken van Heineken kunnen de festivalbeleving verrijken en we streven ernaar om samen vernieuwende activaties op de festivals neer te zetten om de bezoeker te verrassen.’
Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM van Heineken Nederland: ‘De kwaliteit en diversiteit van de festivals van Mojo Concerts passen perfect bij het merk- en productportfolio van Heineken. Heineken zal op alle evenementen worden geschonken, aangevuld met andere merken die een extra dimensie aan het event kunnen geven. De uitstraling en doelgroep van een merk als Desperados bijvoorbeeld past helemaal bij de vibe die op de festivals heerst. Samen met Mojo Concerts bekijken we per evenement welk merk en activatie het best past om de bezoeker te inspireren en verrassen. Dat maakt deze samenwerking uniek. Ik kijk nu al uit naar een magische zomer in 2015.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!