Vervolgens beschrijf ik in Hoofdstuk twee de consument, of wel de homo ludens (spelende mens). Het blijkt dat tegenwoordig niet alleen die puisterige tiener meer dan 8 uur per week games speelt, maar dat ook mannen tot 34 zich aardig lang kunnen bezig houden met games.
In hoofdstuk drie ga ik dieper in op Cases hoe games op dit moment al worden gebruikt als marketing tool. Ik beschrijf ze aan de hand van de 5P's: product, prijs, personeel, plaats en promotie.
Hoofdstuk vier presenteert een overzicht 'welke aanknopingspunten' er kunnen zijn vanuit merk of organisatie om uiteindelijk te bepalen wat voor soort concept zou kunnen worden bedacht als brug tussen het merk en de doelgroep.
Het laatste hoofdstuk geeft een nieuwe visie op internet en digital interactive branding als geheel.
Vanaf deze week zal ik elke week een verkorte beschrijving geven van een case uit mijn boek .
Voor meer informatie kun je terecht op www.gamingandbranding.com of op www.brandnewgame.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!