KLM maakt site klantvriendelijker

De KLM lanceerde deze week een herziene versie van haar website, waarbij de nadruk is komen te liggen op service aan bestaande klanten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Navraag bij bezoekers van de leerde dat veel informatie te veel clicks van de klanten verwijderd lag en daarin is nu verandering gekomen. Naast een gebruiksvriendelijkere navigatie en structuur heeft de site enkele nieuwe onderdelen zoals online boeken van vliegtickets en hotelovernachtingen, online winkelen en de mogelijkheid vertrek- en aankomsttijden te checken. Verder is er een uitgebreide besloten sectie voor deelnemers aan KLM’s Flying Dutchman loyalty programma voor frequente vliegers die online kunnen checken hoeveel punten ze hebben verzameld. Vaste klanten kunnen verder geregeld e-mail met aanbiedingen verwachten van de luchtvaartmaatschappij, die zich naast klantvriendelijkheid dit jaar wil concentreren op databasemarketing.

[bron: Planet Commerce]

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie