Nummer1
Titel: KLM Lost & Found service
Adverteerder: KLM
Reclamebureau: DBB & Tribal
Mediabureau: iProspect
Karlijn Vogel-Meijer, Manager Social Media, KLM: 'Met deze video willen we aantonen dat onze zorg niet ophoudt bij de deur van het vliegtuig. De aaibare beagle als speurhond staat symbool voor de toewijding van het team dat alles uit de kast haalt om een gevonden voorwerp zo snel mogelijk met de eigenaar te herenigen.”
Nummer 2
Titel: KLM Live High Five
Adverteerder: KLM
Reclamebureau: Eigen Fabrikaat (DDB) & MiniVegas
Mediabureau: nvt
Paul Sluis, Brandmanager KLM Nederland: 'Met deze film bereiken we een andere doelgroep dan die we met een tv-commercial bereiken. Daarnaast sluit het concept aan bij de visuele identiteit van de Werelddeal Weken; de High Five, en de KLM pay-off ‘Een reis vol inspiratie’.
Nummer 3
Titel: Global Be(er) Responsible Day - 'Friends Are Waiting'
Adverteerder: Budweiser
Reclamebureau: Momentum Worldwide
Mediabureau: SMG
Nummer 4
Titel: Gamedayplus ft. Jasper Cillessen, Xabi Alonso & Chelsea F.C. Episode 1
Adverteerder: adidasfootballtv
Nummer 5
Titel: FIFA 15 - New Celebrations Tutorial
Adverteerder: EAsportsfootball