Mensen samenbrengen. Dat is volgens Jupiler's marketing manager Dimitri van Loock de ambitie die het biermerk heeft met de sponsoring van Tomorrowland, het dancefeest dat zich op 21 tot en met 23 juli en 28 tot en met 30 juli afspeelt in het Belgische Boom. Van Loock: 'Met de Jupiler x Tomorrowland limited edition aluminium flesjes en blikjes kunnen festivalbezoekers sámen een hart vormen in plaats van alleen. En dat zegt alles over de rol die wij als biermerk willen spelen; mensen samenbrengen.'
Duoticket
Daar start Jupiler nu al mee, claimt Van Loock. 'De Jupiler x Tomorrowland limited edition packs in de winkel en bars hebben een unieke code waarmee je dagelijks kans maakt op een duoticket voor een Tomorrowland experience. Ontdek in Boom de Brewery en ervaar hoe Jupiler mee zorgt voor de magie.' De campagne werd gerealiseerd in samenwerking met het Bredase reclamebureau TCC (full credits onderaan).
Jupiler en Tomorrowland vinden elkaar thematisch rond het begrip 'The Drop'. TCC licht het toe: 'Elke dance fan weet waar "The Drop" voor staat; de climax waar de dj naartoe werkt, waarbij iedereen zich verenigd voelt en het publiek samen en instinctief volledig uit zijn dak gaat. Maar in de nieuwe campagen van Jupilier verwijst "The Drop" ook nog naar iets anders; de ijskoude en verfrissende Jupilers waar festivalbezoekers bij elk topevenement van kunnen genieten, in elke druppel.'
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Arnaud Hanset, Dimitri van Loock, Amaury Hayois, Romain Herisson
Bureau: The Communication Company Benelux
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Reijer van Kasteren
Account: Bram Verbogt, Inge van Hooydonck
Productie: Caviar Brussel
Regisseur: Bob Jeusette
Music: Yves V
Digital: Isobar
Media: Vizeum
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!