Douwe Egberts gaat de komende maanden inhaken op het succes van de musical ‘Hamelen’, een productie van V&V Entertainment, het theaterproductiebedrijf van Albert Verlinde en Roel Vente.
In een gefaseerd tijdpad tussen week 29 en 35 doen winkels van diverse landelijke en regionale supermarktformules gedurende twee weken mee aan een joint promotion van Douwe Egberts. Deelnemende supermarktketens zijn Dirk van den Broek, Jan Linders, Poiesz, Plusmarkt en Koopconsult.
Douwe Egberts biedt gratis een tweede kaartje aan bij aankoop van vier Douwe Egberts producten in de actieperiode van twee weken. Speciaal hiervoor zijn negen voorstellingen van Hamelen door DE ingekocht, in verschillende theaters verspreid over het hele land.
Daarnaast organiseert DE in nauwe samenwerking met V&V Entertainment een landelijke auditiedag voor een echte kinderrol in de musical Hamelen.
De eerste selectie gebeurt op basis van een kleurwedstrijd met auditieformulier. De audities vinden plaats op zaterdag 18 september 2004 bij Douwe Egberts in Utrecht. Een deskundige jury van bekende Nederlanders zoals SBS6 presentatrice Cilly Dartell, Eindredactrice Pagina Privé De Telegraaf Wilma Nanninga en vertegenwoordigers van de producent, zal dan bepalen welke kinderen een rol mogen gaan spelen in Hamelen. In totaal zijn tijdens deze audities 32 kinderrollen te vergeven.
De hele actie wordt gecommuniceerd op verschillende niveaus. Op de winkelvloer komen in de actieperiode lifesize displays met de hoofdrolspelers René van Kooten en Brigitte Nijman, vlaggenlijnen, affiches en een manshoge inleverbox. Daarnaast worden de accountbladen van de verschillende formules ingezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!