Premium

Jillz gooit het roer om met nieuwe commercial

Het cidermerk gaat met 'Sweet, but not that sweet' in tegen de bekende stereotypen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door

Met een vernieuwde merkmentaliteit en stoere themacampagne wil  de aansluiting met de vrouwelijke doelgroep versterken met een volwassener imago.

In plaats van vrouwen te portretteren zoals we ze vaker zien in commercials - stereotype en cliché - wil Jillz vrouwen aanmoedigen om te doen wat ze echt willen.

In de film wordt de &;not that sweet&;-kant benadrukt met een onverwachte wending in een bar-scene. Met name voor de verwachtingsvolle man.

Het nieuwe merkthema zal de komende tijd worden doorvertaald in branded content, outdoor en social media.

De commercial is sinds 22 december online en op televisie te zien.

Credits
Client: Jillz, Heineken Bram Westenbrink, Marc Scholten, Nannette de Koning, Pauline Jaszewski
Agency: ACHTUNG!
Creatie: Mark Muller, Alexis Jabour & Daphne Koenen, Allard Jaspars, Lysbeth Bijlstra
Design: Christian Mezöfi
Strategy: Boris Nihom, Sandra Molin
Account & Production: Annabelle Klop
Production: HobbyFilm
Director: Magnus Renfors
Sound: Sound Circus | Kees Kroot, Feike de Wit
Music: Massive Music
Post-production: The Ambassadors
Media Agency: Starcom
Online content: Boomerang Create
Retail & POS: Sunshine and Sausages

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie