Plouffe zal spreken over de onverwacht succesvolle campagne van Obama en de toekomst van het campagnevoeren. Op donderdag 1 oktober wordt het jubileum van BVA bond van adverteerders groots gevierd in de Haagse RAC-Hallen onder de titel ‘BVA 90 jaar, 10 voor 100! Adverteerders nemen hun verantwoordelijkheid’.
Plouffe zal uitgebreid terugblikken op het succes van de Obama-campagne, maar ook vragen uit het publiek beantwoorden. Behalve Plouffe zullen op 1 oktober ook andere toonaangevende sprekers uit bedrijfsleven, politiek en samenleving hun kritische mening geven over heden, verleden en toekomst van reclame. Naast dit inhoudelijke middagprogramma vindt ’s avonds een sponsordiner plaats, waarvoor tal van politieke en maatschappelijke kopstukken worden uitgenodigd. In totaal wordt op zo’n 700 aanwezigen gerekend. Het thema van het BVA-jubileum is in lijn met de nieuwe missie: het ‘verantwoorde adverteren’. BVA-voorzitter Jan Driessen: ‘Negentig jaar lang hebben we als adverteerders onze reclameboodschap op een overtuigende en effectieve wijze over de consument uitgestort. De consument van nu verlangt echter een eerlijke dialoog in plaats van reclame. In de komende jaren zullen adverteerders deze slag naar de dialoog met de consument moeten maken om net zo succesvol te blijven. De campagne van Barack Obama is daar een fantastisch mooi voorbeeld van.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!