Jan Bosch en Tim ten Dam naar Lemon Scented Tea

Ze versterken de creatieve afdeling van het bureau.

Storytelling agency Lemon Scented Tea verwelkomt Jan Bosch en Tim ten Dam. Waar de mannen voorheen werkzaam waren als creatief team bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett, onderdeel van de Publicis Groep, gaan ze nu de creatieve afdeling van Lemon Scented Tea versterken. Ze maakten werk voor o.a. Samsung, ASML, Nestlé, Head & Shoulders en de Parkinson Vereniging. Hun werk is bekroond door de ADCN en de Esprix.

Rogier Heijning: &;Jan en Tim hebben de unieke combinatie van reclame savyness en het op zoek willen gaan naar authenticiteit en relevantie. De juiste ingrediënten voor storytellers in de reclame.&;

&;Bij Saatchi en later Publicis werkten we aan fantastische projecten met de leukste mensen, maar na 6 mooie jaren was een volgende stap logisch. Van pure advertising, naar meer de diepte in met storytelling. Tijd voor het nieuwe hoofdstuk!&; Aldus Jan Bosch. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie