De bank richt zich met de video op stelletjes in de leeftijdscategorie 18 tot 40 jaar.
‘Primair laten we de emotie zien, die liefde teweeg kan brengen’, stelt Harold Reusken, hoofd woordvoering ING Nederland. ‘Secundair willen wij ook laten zien dat samen zijn niet alleen fijn is, maar dat het ook slim is om afspraken met elkaar te maken en bepaalde zaken op papier te laten zetten.’
De video is sinds 9 februari te zien op YouTube en Facebook.
Credits
Klant: ING Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Tom Koolen & Manal Hirzalla
Bureau: Boomerang Create & Boomerang Motion
Concept: Marco van Houwelingen (Boomerang Create) & Eldin Fetahovic (Boomerang Motion)
Account: Michael van Os
Productie: Boomerang Motion
Regisseur: Eldin Fetahovic
DOP: Eldin Fetahovic & Fleur de Lisle
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Componisten: Joshua Petit & Mari Koning (Soundsright)
Post productie: Boomerang Motion
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!