Infographic: juichpak meest besproken op twitter

Het juichpak van Jumbo is het meest besproken WK item op twitter. Het Heineken sambashirt en de ING WK Pool volgen op de voet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat is te zien in een uitgebreide analyse die  heeft gemaakt van de eerste WK-ronde. Uit een bleek overigens al eerder dat het juichpak en de AH hamsters weliswaar het meest bekend zijn, maar dat ze niet de meest gewaardeerde WK-items zijn.

In onderstaande infographic heeft Coosto het sentiment van het Nederlandse volk ten aanzien van WK in beeld gebracht. Het vertrouwen in het wereldkampioenschap is sinds de wedstrijd tegen Spanje met de helft gestegen. Het WK voetbal werd in de eerste ronde 2.510.271 keer besproken op de Nederlandse social media. Wat betreft het Nederlands elftal schreef het Nederlandse publiek in de eerste ronde de meeste berichten over Van Persie. Depay was de meest populaire speler en De Guzman  het minst populair. Onder de vrouwen waren Depay en Van Persie het populairst.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie