Huishoudbeurs lokt creatieven

De Amsterdam RAI roept creatieven op een spraakmakend multimediaal beursconcept te ontwikkelen voor de Huishoudbeurs. De merkbeleving moet daarin centraal staan. En het moet meer zijn dan een leuke beursstand.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nou, piece of cake, zou je zeggen.

De Huishoudbeurs trekt jaarlijks zo'n 250.000 bezoekers, vooral vrouwen (gemiddelde leeftijd: 34). De RAI daagt reclamebureaus met een multimediaal concept te komen en 'een optimale rumour around the brand te realiseren'.

Het beste concept wordt beloond met gratis standruimte (waarde: 10.000 euro) en gratis advertentieruimte in de Telegraaf.

De beurs is van 18 tot en met 26 maart, maar de winnaar wordt op 16 januari bekend gemaakt.

meer info.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie