H&M is bezig met het ontwikkelen van een mysterieus, nieuw merk

De ceo zegt dat het iets heel anders zal zijn dan dat we gewend zijn van het bedrijf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bloomberg meldt dat dat het Zweedse bedrijf op dit moment kijkt naar een nieuw winkelconcept en waarschijnlijk met een nieuw merk op de proppen komt, dat totaal niet lijkt op het belangrijkste label of andere minder bekende merken van H&M.

Die andere mindere bekende merken zijn bijvoorbeeld ,  iets duurdere kleding, & Other Stories dat startte als een beauty shop en nu ook kleding, schoenen en tassen verkoopt, of het wat gedurfdere

is het nieuwste blad aan de H&M-boom. Het begon in 2013 en heeft nu ruim 20 winkels in 10 landen. 

Het concept zal wellicht in 2017 worden gelanceerd, zegt H&M’s ceo Karl-Johan Persson.

Bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie