Marketing is leuke dingen doen
Mooi verhaal van @TheclaSchaeffer over moderne marketing v @GStarRAW - wat dus eigenlijk geen marketing is, maar leuke dingen doen #GMC2015
— Pijke Oostra (@PijkeOostra) October 13, 2015
Thecla schaeffer van g-star: "you know what would be really cool?" is onze startvraag bij innovatie #GMC2015 pic.twitter.com/IENK1CmGVS
— Lonneke vd Horst (@lonnekevdhorst) October 14, 2015
Zonder advertenties 4.2 miljoen mediawaarde voor G-star door partnerships met lifestylemerken en bijbehorende exposure #GMC2015
— Florian Boelman (@Florianblm) October 13, 2015
Mooi meegenomen: de locatie werd goed bevonden
#GMC2015 was meer dan interessant in het concertgebouw Adam. Outside gaat onze klant ook mee in de Engelse termen . pic.twitter.com/7WnnsoLuNM
— Ralph Segers (@ralphsegers) October 13, 2015
Derk Sauer ziet een marketeer in Poetin
Marketeer van het decennium volgens @DerkSauer #Poetin #GMC2015 #putin pic.twitter.com/8NMqxDRt7a
— Hans Prummel™ (@HansPrummel) October 13, 2015
Coen Olde Olthof gaat van mensen uit
KPN #gmc2015 "Meer praten over wat het product doet voor mensen, dan over je merk"
— Norbert Mirani (@NorbertMirani) October 13, 2015
Ook Tijdschrift voor Marketing-redacteur Roderick Mirande was onder de indruk van de locatie
Best wel vette plek voor een marketingcongres... #GMC2015 pic.twitter.com/sBfnVPDlQ9
— Roderikes (@roderikes) October 13, 2015
Maton Sonnemans (VODW) weet: het draait om mensen
'HRM is de belangrijkste marketingafdeling ' -Maton Sonnemans #GMC2015
— marketingonline (@marketingonline) October 13, 2015
Blanco visitekaartje
Marketing kostenpost of investering? Waarde wordt duidelijk als je sales met blanco visitekaartje op pad stuurt. @LudoVo #sterk #gmc2015
— Wieteke Weenink (@WietekeWeenink) October 13, 2015
Dat is mooi.
'Klant centraal' sterk gestegen als onderwerp in grote marketing enquete. Zie je gelijk terug in alle key notes #gmc2015
— Wieteke Weenink (@WietekeWeenink) October 13, 2015
Niet dichtkitten
Alle sprekers vandaag zijn het in elk geval eens over 1 ding. Experimenteren en gewoon doen vs strak plannen en alles dichtkitten. #gmc2015
— Vivian Opsteegh (@vivops) October 13, 2015
Imagoprobleempje
Marketeers dragen altijd wel gymschoenen, maar ik zie ze nooit rennen, hoorde Coen Olde Olthof van KPN van business stakeholder. #GMC2015
— marketingonline (@marketingonline) October 13, 2015
Lees alles over Het Grote Marketing Congres, de Effies en het 24Festival 2015 in ons dossier.
Sex!
Marc de Swaan Arons: 'Customer centricity is net als sex op de middelbare school, iedereen heeft 't erover, niemand doet 't' #GMC2015
— Pijke Oostra (@PijkeOostra) October 13, 2015
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!