Premium

Hema schrijft pitch uit

Eerst wordt kennis gemaakt met een aantal geselecteerde bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Binnenkort maakt Hema bekend welke bureaus uitgenodigd zullen worden voor de pitch, die begeleid wordt door en.

Hema zoekt een bureau dat een geïntegreerd communicatie concept kan ontwikkelen voor zowel above als below the line, waarbij het niet is gezegd dat dit per sé onder gebracht moet worden binnen één bureau.

Dat zegt Arnold Drijver, Hoofd Corporatie Communicatie van Hema, in antwoord op vragen van Adformatie.

XXS, voor alle communicatie van Hema, is een van de bureaus waarmee Hema nu kennis maakt en waarvan een selectie zal worden uitgenodigd voor de bureaucompetitie.

Afgelopen juli de relatie met Hema te hebben beëindigd. Goed Stel Mensen ontwikkelde de merkstrategie ‘Hema maakt gewoon bijzonder’ met tv, instore en folderconcepten.  

In juli werd ook bekend dat de van V&D afkomstige Adriana Hoppenbrouwer de is van Hema. 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie