Binnenkort maakt Hema bekend welke bureaus uitgenodigd zullen worden voor de pitch, die begeleid wordt door Karen de Loos en Peter van Leeuwen.
Hema zoekt een bureau dat een geïntegreerd communicatie concept kan ontwikkelen voor zowel above als below the line, waarbij het niet is gezegd dat dit per sé onder gebracht moet worden binnen één bureau.
Dat zegt Arnold Drijver, Hoofd Corporatie Communicatie van Hema, in antwoord op vragen van Adformatie.
XXS, het uitvoerende bureau voor alle communicatie van Hema, is een van de bureaus waarmee Hema nu kennis maakt en waarvan een selectie zal worden uitgenodigd voor de bureaucompetitie.
Afgelopen juli bracht Goed Stel Mensen naar buiten de relatie met Hema te hebben beëindigd. Goed Stel Mensen ontwikkelde de merkstrategie ‘Hema maakt gewoon bijzonder’ met tv, instore en folderconcepten.
In juli werd ook bekend dat de van V&D afkomstige Adriana Hoppenbrouwer de nieuwe marketingdirecteur is van Hema.