Heineken start het digitale platform @wherenext

‘Social compas’ voor het meten van real time activiteiten van steden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bierproduct wil met het wherenext platform zijn merk verder versterken en consumenten nieuwe ervaringen te laten beleven in hun steden. Het Wherenext sociale mediaproject is een uitbreiding op de eerder door de brouwer gestarte ‘Cities of the World’-campagne.

 is een soort &;social compas&; om te zien welke sociale activiteiten allemaal plaatsvinden. Het dient consumenten te helpen met de vraag waar heen te gaan voor een leuk uitje of event. Het platform gebruikt hiervoor verschillende bronnen op social media waaronder Twitter en Instagram en rangschikt deze activiteiten middels een algoritme. Consumenten die willen weten wat er in de stad te beleven valt kunnen met hun locatie tweeten en krijgen vervolgens aanbevelingen.

Zie commercial: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie