In het nieuwe televisieprogramma ‘Brouwersch’ dat morgen zijn première beleeft, strijden vier mannelijke BN’ers om de titel van Meesterproever bij Grolsch. Met beperkte middelen en een minimaal budget moeten zij proberen hun eigen perfecte bier te brouwen.
Brouwersch bestaat uit een serie van zeven korte afleveringen en zal op zowel tv-zender Veronica, als op YouTube en Facebook van Grolsch uitgezonden worden. Brouwersch is een concept van mediabureau MEC en wordt geproduceerd door Towel Media.
Volgens Adam Murphy, marketingmanager Grolsch, vraagt het voortdurend veranderende medialandschap om een andere communicatieaanpak. 'Met Brouwersch heeft Grolsch een mooi platform ontwikkeld om vakmanschap onder de aandacht te brengen.'
Rik toe Water, creative director bij MEC: 'We kregen de opdracht om de rijke geschiedenis van 400 jaar Grolsch op een speelse en eigentijdse manier te vertellen. Niet via de gebruikelijke TVC, maar via branded content en online video. Dit hebben we gedaan door alle verhalen op te hangen aan het bierbrouwproces.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!