Gissa ålder

Ik heb zo'n idee dat de headline boven dit artikel betekent: raad de leeftijd. Daar gaat dit spelletje namelijk om.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alweer van , het Zweedse staatsbedrijf dat de alcoholverkoop in Zweden controleert. Zie ook .

Deze keer wil Systembolaget duidelijk maken dat legitimeren bij de Zweedse slijter echt nodig is. Want hoe vaak raad jij of de leeftijd van de persoon in beeld is? Onder de twintig kom je de slijter niet binnen. Ik had een juiste score van drie uit tien, dus legitimeren lijkt legitiem.

Of het Zweedse beleid wel zo goed is valt te betwijfelen maar Systembolaget slaagt er wel in om visueel simpel en helder een vraagstuk duidelijk te maken.

(ps, de Zweedse server is af en toe wat traag)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie