De app van Lightcurb biedt mensen die het watersportdorp bezoeken gepersonaliseerde content. Meer dan 60 bedrijven in Grou zetten op dit moment meer dan 100 iBeacons in en aankomende weken zal dat alleen maar groeien.
De Europese primeur betreft volgens Ate van der Meer, directeur van Snakeware, de volledige dekking. 'Natuurlijk komt je de iBeacon al tegen in verschillende wereldsteden, maar op deze schaal binnen dit relatief kleine gebied, mag een unicum genoemd worden.'
De Lightcurbapp maakt gebruik van beacon technologie die mensen in staat stelt om berichten uit de winkels via hun Bluetooth-verbinding te ontvangen wanneer zij passeren. Dat kan bijvoorbeeld gaan over in-store promoties, aankomende evenementen en exclusieve aanbiedingen die alleen beschikbaar zijn voor bezoekers van het dorp op die dag.
Voor elke gebruiker wordt een specifiek profiel gecreëerd, zodat de inhoud die hij ontvangt steeds verder is afgestemd op zijn individuele voorkeuren. Gebruikers kunnen ook zelf hun voorkeuren instellen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!