Foot Locker EU liet fans afgelopen donderdag meekijken naar de sneaker releases van februari. In samenwerking met Isobar Nederland en SnapLabs deden influencers live verslag vanuit Londen.
Influencers als Dallas Penn en Kitty Cowell 'snapten' binnen het thema #HottestMonth een foto- en videoverslag van sneakerheads, sneaker drops en gigs als de live-set van MistaJam. In de avond konden jongeren op het Snapchat kanaal van Foot Locker intunen op de NBA Global Games vanuit de 02 Arena in Londen.
'De uitbreiding van Foot Locker EU naar Snapchat sluit perfect aan op het Instagram-succes van het merk', zegt Mark van den Bey, accountmanager Isobar Nederland. 'We zagen op Instagram al dat de jongeren uit onze doelgroep eager zijn om als eerste sneaker releases te ontdekken. Dat enthousiasme wilden we belonen door ze nog dichterbij de sneaker culture te brengen, via live snaps van influencers uit de scene.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!